Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pondělí 26. ledna 2015

HOKUS POKUS RILETTES

Již několikrát jsem na různých stránkách narazila na domácí vepřovku nebo-li RILETTES. No a v minulém týdnu jsem koupila  1,5 kg vepřového bůčku a 0,5 kg krkovice. Zatím jsem si říkala na zkoušku. Maso jsem nakrájela na malé kostičky, osolila, podlila trochou vody a dala pomaloučku polehoučku vařit. A chudáka maso jsem tam trápila přes 6 hodin. Když už se úplně rozpadalo vypnula jsem vařič, slila jsem sádlo a kousky jsem ještě trošku rozmačkala vidličkou. Dala jsem do skleniček a mističek, zalila sádlem a nechala vychladnout. Po vychladnutí jsem vše strčila do lednice.
Musím říct, že domácí RILETTES je naprosto famózní záležitost, která namazaná na čerstvém chlebu s kyselou okurkou k tomu nemá prostě chybu.

A tady je výsledek mého snažení ..............







Dobrou chuť !!!!

všechny vás zdravím
vaše EvaLuna


2 komentáře:

  1. Vypadá to dobře .... takhle ještě na ten chleba nasypat cibulku, dala bych si říct:-))

    OdpovědětVymazat