Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 29. září 2013

Zahrádečka, zahrádka

Tak ta moje mi včera i dnes dala docela zabrat. Počasí bylo jako dělané k práci na zahrádce tak jsem vyrazila s motyčkou v ruce ztéci můj Mount Everest. Celou sobotu a neděli odpoledne jsem jezdila jako motorová myš se sekačkou a zkoušela ji přemluvit, aby tu půl metru vysokou trávu nějak sežvýkala. Jo jo, za chyby se platí a pokud někdo nechá chytře přerůst trávu jako já musí zaplatit daň. Trávník jsem nakonec zkrátila, protože posekala není úplně ten správný výraz. Za takovýto výkon by se nemuselo stydět ani pětileté dítě. Ale co, dělala jsem co se dalo. Ostříhala jsem keře, vyplela záhony, zasadila kytky co jsem koupila, přihrnula hlínou hortenzii co jsem zasadila minulý týden a čekám na další víkend, abych mohla
" zarovnat " trávník tak, aby se na to dalo alespoň trošku koukat.
 Já tu práci na zahradě prostě MILUJI .




 holka zlatá, doufám, že tu zimu a moji péči přežiješ 



barva by měla být růžovo-červená tak uvidíme, jestli něco uvidíme



v zahradnictví jsem koupila čínský karafiát


 no není to nádhera ????



už odkvétá .......... 


a tohle byla taková chudinka keříček a teď kvete jako o život


Přeji vám krásný zbytek neděle a děkuji za návštěvu
EvaLuna

2 komentáře:

  1. To u nás o víkendu na zahradu nebylo, děsně studenej vichr:-)) Makali tam jen chlapi:-))
    Pěkně ti to ještě kvete:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska jdu ostříhat zbytek keřů a už nechci o zahradě nic slyšet

      Vymazat