Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 1. září 2013

Vzhůru na Velehrad

První zastávka naší dovolené byla na Velehradě.
Velehrad patří k nejvýznamnějším poutním místům v České republice. Chloubou farnosti
je barokní bazilika s přilehlými budovami bývalého cisterciáckého kláštera.
A je opravdu čím se chlubit.





Vše je nádherně opraveno. No posuďte sami. Jako výlet vřele doporučuji a výhodou je, že ve vzdálenosti asi 3 km se nachází skanzen Modrá, který jsme samozřejmě také navštívili. Ale to až příště .............

Užijte si zbytek víkendu
EvaLuna

2 komentáře:

  1. Ó, Velehrad, Slovácko je můj domov, pořád to tam miluji a cítím, že tam patřím i po těch letech, co bydlím v Čechách.
    Dnes je zima a taky mě třeští hlava.
    Měj se, Evi, parádně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se tam narodila a cítím to přesně jako ty. Jedu tam domů i po tolika letech. A to mám celou rodinu v Čechách.

      Vymazat