Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 1. září 2013

Slunečný víkend

A je to tady,
prázdniny skončily a zítra se znovu otevřou dveře škol a školek.
Letos bych řekla, že prázdniny utekly jako voda a bohužel i moje dovolená dávno odešla do věčných lovišť pokud to tak mohu nazvat.
Ale tenhle víkend se mimořádně povedl, bylo krásně a počasí přímo vybízelo
k posledním dnům sklizně na zahrádce nebo k procházce.
Já jsem zvolila to druhé .............




Obilí už je sklizeno, sem tam jenom nějaký ten zapomenutý klásek.



I bodláky mají své kouzlo .....................







Vřes, ten já můžu. V pondělí má v letáku LIDL akci za 19,90 Kč/ks, tak kdo si ho budete chtít pořídit na zahrádku tak můžete. Tedy jestli na vás v odpoledních hodinách nějaké zbudou ...........


Když jsme vycházeli z lesa tak nám přes cestu lezla užovka. Na moji prosbu o foto reagovala kladně, tak jsem si jí hned vyfotila ............


Přeji vám krásný zbytek víkendu.
EvaLuna



4 komentáře:

  1. Prázdniny utečou vždycky rychle, zima se vleče, bohužel:-(
    Prima fotky:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nemluv, jestli bude zima jako byla teď tak se už vážně naštvu.

      Vymazat
  2. Evi, když bude babí léto, tak bude fajn i v září. Malé děti se do školy těší na kamarády a vetší musí překousnout, že nastává školský dlouhý běh.
    Jsem ráda, že sis založila blog, zajímá mě, o čem píšeš. ( safryš, chybí mi ty emotikony ).
    Už se těším na další článek. A kamže jste to jeli na Moravu ? To víš, Moravačku to těší, že se Ti tam líbilo. Tak ahoj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také miluji babí léto když se povede. Určitě lepší než ta vedra. S blogem se teprve seznamuji a vzhledem k tomu, že nejsem bůhví jaký hacker tak nevím kam klepnout, aby se mi tam zobrazovaly ty emotikony. Také je totiž používám. Tak snad se tam časem proklikám.

      Vymazat