Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 21. září 2013

Magická padesátka

Ano, v tomhle případě jde o věk, ke kterému se každá z nás dříve či později přiblíží.
V mém případě to bude dříve, ale já to neřeším.
Jak se říká věk je jenom číslo.

MAGICKÁ PADESÁTKA je také název knihy od Marcely Košanové. A přesně tuhle její knihu jsem zakoupila kamarádce k jejím padesátinám. Kniha obsahuje krásné povídky ze života. Všechny se týkají žen kolem padesátky, které opustil manžel, když ho zaujala mladší kolegyně nebo kamarádka ............a on šel za hlasem svého srdce.  A přece hrdinky v této knize našly svoje štěstí a lásku, když nehodily flintu do žita a s nezdarem osudu se popraly po svém.






Kamarádka knihu přečetla jedním dechem a hned mi ji zapůjčila k přečtení. Musím se pochválit, vybrala jsem opravdu dobře. Při některých povídkách mi doslova tekly slzy smíchu . A tak pokud se rozhodnete knížku přečíst, přeji vám pěkné počteníčko ........




Děkuji za návštěvu a přeji hezký den
EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat