Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

úterý 3. září 2013

Nákupy do trucovny pardon do pracovny

Jak jsem se již zmínila v předchozím příspěvku můj Prvorozený se odstěhoval do svého bytu a zanechal po sobě pokoj.
ROZUMĚJTE , místo kam se můžete zašít třeba s knihou nebo háčkem v ruce a neřve vám metr od ucha televize !!!!

A doma začala tak trochu pranice o to, kdo by se stal případným majitelem kýžené nemovitosti.  Manžel už tam viděl televizor přes celou stěnu kvůli sledování fotbalu, Druhorozeného pokoj je menší a tudíž by nebylo od věci jej vyměnit za větší a spoustu dalších a dalších nápadů jak se do uvolněného pokojíku vetřít. Ale protože  štěstí přeje připraveným, všeho jsem nechala a hned jsem spěchala zavolat našemu dvornímu malíři pokojů.
 V noci jsem se budila přemýšlením, jakouže to barvou nechám vymalovat a jakou barvu koberce zvolím. Nakonec jsem zvolila jednu stranu barvy latté a zbytek stěn šel na bílo. Zařídila jsem položení nového tépichu a přetřela nábytek bílým Balakrylem. Nebo jsem se o to alespoň snažila. Pravdou je, že kdyby mi to takhle natřel nějaký řemeslník tak ho přetáhnu plechovkou Balakrylu po hlavě, ale já jsem si to natírala sama tak musím za případné nedostatky nadávat sama sobě a to mě ani nenapadne.

Začala jsem shromažďovat dekorace, které by se mi tam líbily a postupně je tam začnu přesouvat jednu po druhé. A musíte sami uznat, že chlapům by se v dámsky zařízeném budoáru určitě nelíbilo.





panenka do dámského budoáru prostě patří





krabička na šití ( začít můžu vždycky )


a tenhle váleček je kasička ( tam si budu střádat penízky na dovolenou )

No co na to říkáte ???? Při vší té snaze bych přeci měla dostat přednostní právo užívání.
Zdraví EvaLuna

PS: pokračování příště

4 komentáře:

  1. Bezva, bezva, nenechej se převálcovat.
    Barvy jsi vybrala pěkné.
    Pokud jde o natřený nábytek, tak to je to pravé provensálské, čím ošoupanější, tím lepší.
    S tím bych si hlavu nelámala, Já bych to přejela na hranách ještě šmirglem, ale manželovi by se to nelíbilo.
    Dobrou noc, Evi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já bych řekla, že to bude provensálské až až ....páč ošoupané je to řádně

      Vymazat
  2. Jé, ta panenka ... nádhera:-) Těším se na další foto:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Další foto dodám až přemůžu lenost a natřu provensálsky tu poslední skříňku .........

      Vymazat