Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pátek 6. září 2013

...... Ať žije pátek .....

Pátek odpoledne je můj nejoblíbenější den.
Nevím jak je to u vás ostatních, ale já miluji ten pocit, že mám "volnou" sobotu a neděli před sebou.
Ráno se pěkně vyspím,  v klidu se nasnídám a potom už sice začnou klasické domácí práce, ale tak nějak v klidu. A čím jsem starší tak je klid větší a větší .....

Ale zpět k  pátečnímu odpoledni. Dnes bylo venku tak nádherně, že by byl hřích nejít ven na procházku.
Před časem jsme si s kamarádkou v euforii zakoupily hole na Nordic walking s tím, že pohyb je zdravý a nějaké to kilčo dole taky není úplně k zahození.
A tak se občas stane, že ty naše " KLACÍKY " vezmeme na procházku.


  a už se blížíme k lesu


Naším revírem je les a naše tempo není ani trochu vražedné, protože kdyby bylo, tak při našem věku
( střední věk již několik let ) už by to mohla být i pravda. Ale dnes bylo opravdu krásně, a tak jsem si s sebou vzala foťák a poslouchala celou cestu kamarádku, která brblala, že se pořád někde zastavujeme.

Ale já jsem ty fotky prostě udělat musela.


zkoušeli jste někdy vyfotit vlastní stín ????







tak tyhle na smaženici asi ne !!!!!




takhle nádherně ještě bylo když už jsme se vraceli domů






vždy připraveny, jenom kdyby nás panička brala ven častěji




Milé virtuální kamarádky přeji vám krásně prožitý slunečný víkend a děkuji za návštěvu
zdraví EvaLuna

PS: zatím jsme neshodily ani deko


4 komentáře:

  1. Evi, že není žádné deko dole nevadí, hlavní je, že jste si to "holky" užily ... procházka ve dvou je vždycky fajn ... krásné fotky.... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, díky moc. Máš pravdu, v dnešní uspěchané době je fajn udělat si s kamarádkou čas na procházku.

      Vymazat
  2. Bezva reportáž z procházky:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat