Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pondělí 27. ledna 2020

Radost

Minulý týden nestál za moc a tak jsem se rozhodla, že nejen prací je člověk živ.
Přišly mi objednané povlaky na polštářky a ještě jsem si na sebe stihla koupit novou vůni. Všechno do sebe krásně zapadlo. Vesmír se zase začal otáčet tím správným směrem.


takže vyprat, vyžehlit a šup s nimi na sofa



To bude pováleníčko, přímo květinové ..........



Tuhle vůni mám poprvé, zatím dobrý.
A jak jste na tom s dělání radostí sami sobě vy ????


Hezký večer všem přeje
vaše EvaLuna

3 komentáře:

  1. Udělala sis radost doslova parádní. Polštářky Ti to doma zkrášlí a k tomu nová vůně. Prostě paráda!
    Taky si občas udělám radost a ráda :-).
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Dělat si radost a mít se rád je strašně důležitý a nemělo by se to podceňovat. Živí to duši.
    Polštářky jistě oživí interiér, bude veseleji a krásná vůně podpoří dobrou náladu.
    Pěkné dny
    Jindra

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné povlaky na polštářky. Takové krásně letní. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat