Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pondělí 3. února 2020

Únor bílý, pole sílí

Nevím, proč jsem si o víkendu vzpomněla zrovna na tuhle pranostiku. Možná proto, že u nás bylo v sobotu 15 stupňů !!! Zima jako vyšitá. K večeru se zatáhlo a pršelo a pršelo.
Byla jsem ráda, vody je třeba, když není sníh.
Taky jsem otočila list v novém kalendáři. Je hrozný, jak ten čas letí.
V pátek jsem šla do práce v lednu a dneska jsem přišla v únoru.





Koupila jsem si nové tarotové karty. Viděla jsem je u masérky a asi jsem je musela mít. Sice jsem ještě neměla čas si je pořádně prohlédnout, ale mám je. My Berani to tak máme. Všechno musíme mít hned, a když to máme, je najednou času dost. Je některá z vás také Beran a má to stejně jako já ???
Jen tak pro info, abych se necítila divně.




Věřím, že jejich čas jednou nastane. A já budu připravena.

Hezké pondělí všem
přeje vaše EvaLuna

5 komentářů:

  1. Ano, jsem Beran a mám to úplně stejně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uff, tak to se mi ulevilo, nejsem divná, jsem Beran.
      Hezký večer.

      Vymazat
  2. Já jsem lev, nemusím mít hned vše co se mi zlíbí, mám výdrž. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, jsi dobrá. Já mám hrozně slabou silnou vůli.
      Hezký večer.

      Vymazat
  3. Use this diet hack to drop 2 lb of fat in just 8 hours

    At least 160000 women and men are hacking their diet with a simple and secret "water hack" to lose 2lbs every night in their sleep.

    It's simple and it works with anybody.

    Here's how you can do it yourself:

    1) Go get a glass and fill it with water half full

    2) Then learn this strange HACK

    so you'll be 2lbs skinnier when you wake up!

    OdpovědětVymazat