Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

úterý 11. února 2020

Čočková polévka z Indie

Nevím jaké vládne počasí u vás, ale u nás se celý den žení všichni čerti.
Aktuální pohled z okna říká chumelí se chumelí, padá snížek bílý. A já k tomu dodávám, u nás ne, jdi si padat na hory. Uvidíme jestli poslechne. V každém případě bude mít ranní jízda do práce jiskru, tedy pokud se počítá rychlost 40 km/hod a v očích smrt.
A protože je dnes spíš aprílové počasí, uvařila jsem nám k večeři čočkovou polévku.

Tentokrát jsem použila červenou čočku a čekala, co to s námi udělá. Zatím dobrý, žijem.


Na sádle jsem si osmažila cibulku a mrkev nakrájenou na malé kostičky. Osmahla dozlatova, zalila vařící vodou, osolila, přidala římský kmín a lžičku kari. Promíchala, přidala jeden bobkový list, dva stroužky česneku nakrájeného na malé kousky a asi tři lžíce rajského protlaku. Nakrájela jsem na kostičky něco co se jmenuje prácheňská kýta ať je to cokoli, protože anglickou slaninu co jsem chtěla přidat původně neměli. Nechala chvíli provařit, přidala asi půl hrnečku propláchnuté červené čočky a uvařila do měkka. Nakonec jsem zahustila jíškou. Polévka je hutná a strašně dobrá. Římský kmín a kari odvedly skvěle svou práci. Na závěr jsem přidala petrželku a večeře byla na světě.
Já jsem k polévce ještě upekla křehké placky, můj muž je totiž zbožňuje.

https://mojegeniusloci.blogspot.com/2013/10/krehke-placky.html



Krásný večer všem přeje vaše EvaLuna

PS: ráno opatrně !!!!

1 komentář:

  1. As claimed by Stanford Medical, It's indeed the ONLY reason this country's women get to live 10 years longer and weigh 42 pounds less than us.

    (By the way, it has totally NOTHING to do with genetics or some hard exercise and EVERYTHING to do with "HOW" they are eating.)

    P.S, I said "HOW", not "WHAT"...

    Click on this link to uncover if this brief questionnaire can help you release your real weight loss potential

    OdpovědětVymazat