Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 5. ledna 2020

Smrtící tajnosti

knížka od Roberta Bryndzy. Jedná se o poslední knihu ze série šéfinspektorky Eriky Fosterové.

Dokonalá vražda potřebuje dokonalé krytí a tahle ho opravdu měla. Napínavé od začátku až do konce.
Bryndza ví jak čtenáře zaujmout a doslova přišpendlit ke knížce. Přečteno za dva dny, potřebovala jsem to prostě dočíst. Dala jsem tomu trochu noční směny a potom jednu odpolední. Ale stálo to za to.



Člověk je nejméně sám sebou, když mluví o sobě.
Dej mu masku a poví pravdu.
- Oscar Wilde -





Zítra jdu po novém roce poprvé do práce. Už se vidím jak bloudím zmatená bytem až mi zazvoní budík ráno v šest. Bude to masakr, ale nedá se nic dělat. Dovolená skončila, je čas jít makat.

Hezký večer všem
přeje vaše EvaLuna

3 komentáře:

  1. Jsi také knihomolka? Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, já jsem se knihomolkou už asi narodila ...........

      Vymazat
    2. Evko, já chtěla být čtečka, ale to kdysi nebylo možné. Možná by se mi líbilo přečíst knihu a napsat k ní komentář. To by bylo fajn. Iwka

      Vymazat