Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

čtvrtek 2. ledna 2020

Nový rok, nový kalendář

Tenhle kalendář jsem dostala pod stromeček jako dárek.
Mám z něj obrovskou radost, protože obrázky od paní Simonetty jsem objevila náhodou na výletě v Sušici a byla jsem z nich nadšená. Že dělá také kalendáře jsem neměla ani tušení a tak byl tenhle dárek jedno obrovské překvapení. Úžasné překvapení. Ještě že má člověk kamarádky které umí naslouchat. To je v životě člověka obrovský dar a požehnání.



Vánoční věnec nahradil kalendář.


Úvodní stránka kalendáře.



Leden 2020, první stránka, téma Tři králové.






A tyhle obrázky jsou pořízeny v kavárně která je na náměstí v Sušici.


Hezký den všem vám přeje
vaše EvaLuna

3 komentáře:

  1. Tak tento kalendář by mne taky potěšil.
    Hezké dny v novém roce!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani určitě ano. Už se těším až zarámuji některé obrázky.

      Děkuji za komentář a přeji hezké dny i tobě.

      Vymazat
  2. Překrásný kalendář. Brala bych ho. Ten první obrázek na kalendáři jsem buď někde viděla (že, by na dovolené na Šumavě v minulých létech) a nebo se mi zdál. Někdy mám sny a pak se to v životě objeví znovu. Ale i jiné obrázky jsou moc krásné. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat