Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pátek 10. ledna 2020

Láska a zášť

Nová kniha od Ježíška. Přečteno za dva dny, protože tentokrát bylo přede mnou pouze 207 stran.
Pravdou je, že když se chodí do práce, není už tolik času a síly na čtení jako když jsem byla o vánočních svátcích doma. Ale dala jsem to a můžu se vrhnout na další knížky co jsem našla pod stromečkem.
Bylo to takové oddychové počteníčko. Trošku růžová knihovna, do toho nějaká ta zápletka ale jinak standardní čtení, které paní Körnerová umí. Příběh se odehrává částečně v Anglii, částečně ve Francii mezi dvěma rody, které mezi sebou vedou dlouhý a nesmiřitelný boj. Ale nebojte, nakonec všechno dobře dopadne.






A to je pro dnešek všechno.
Hezký ( konečně ) pátek a před námi víkend. Hurááááááá

všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat