Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

středa 1. ledna 2020

1. leden 2020

Všechny vás zdravím v novém roce 2020. Ještě jednou přeji všem hlavně hodně zdraví a štěstí.
To je totiž úplně nejvíc.
My jsme včera strávili silvestrovský večer doma, ostatně jako každý rok. Bujará oslava nás moc nebere, takže pravidelně udělám pár chuťovek a jinak je to pro nás večer jako každý jiný.
A tak jsme se chvíli dívali na televizi, já jsem si chvíli četla a dokonce došlo i na lítý boj v piškvorkách. Ty už jsme nehráli léta. Sranda to byla.

Podařilo se mi dočíst knížku, kterou mi nadělil Ježíšek a která se jmenuje HODINÁŘOVA DCERA od spisovatelky Kate Morton. Popravdě, nějak jsem se do ní nemohla vůbec začíst.
Na mě tam bylo příliš časových os a jmen, ve kterých jsem se ztrácela. Konec byl překvapivý, vůbec mě nenapadlo že by bylo rozuzlení takové, jaké bylo. Pravdou zůstává, že podruhé už bych si ji nekoupila. Zatím asi nejslabší knížka od této spisovatelky.






Taky jsem si udělala radost a koupila si v PEPCU krásný hrníček na kávu i s talířkem. Vypadá jako ze starých anglických časů. Nádhera. Mám z něj radost.





Mám silvestrovský amarylis. Včera ráno jsem si všimla, že začíná rozkvétat, odpoledne už měl celkem naběhnuto k rozvinutí a přes noc a dnes je z něj taková nádhera.



 
 


Krásný večer všem přeje
EvaLuna

2 komentáře:

  1. Silvestr mne nebere. Nemám ráda veselost a vyblbování se jen proto, že je Silvestr, tak se to musí. Ne, nemusí. Klidně mohu jít číst, žehlit, šít nebo do postele. Jiné to je, když se na to těším. Letos neplánované, jen s chlebíčky a chuťovkami a Enigmou, kterou jsme nedohráli. Evko máte krásný šálek s podšálkem . V Pepcu jsem nebyla už 2 měsíce pro hromady lidí. Nakupování nemám ráda, je to nutnost. Hodně zdraví a sil v novém roce a hlavně dobrý rok. Iwka

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Iwko, v Pepcu nebyli teď po Vánocích žádné fronty, takže jsem si užila nákup bez stresu. Šálek s podšálkem je teď moje srdcovka, taky za 42,-- Kč nekupte to.
    Děkuji za komentář a přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat