Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pondělí 13. ledna 2020

Trošku jara do té zimy

Nemohla jsem odolat. Nemám ráda zimu, chybí mi sluníčko. Včera jsem se byla podívat na skok na zahradě. Hyacinty už lezou ze země. Jestli se na ně budu chodit dívat v zimní bundě až pokvetou, tak se vážně naštvu.
Udělala jsem si radost alespoň tulipány. V sobotu jsem je koupila v Lidlu, dneska už jsou v plném květu. U topení je jim asi teploučko. Ale když já je nemám kam jinam dát.

Ráda se na ně dívám ......... je to pohlazení po duši. Chybí mi zahrada. Moc a moc. Musíme ještě vydržet, ale potom, potom to děvčata zahradnice rozjedeme ve velkém.






Dneska jen takové malé postěžování si na zimu a tmu.

Hezký večer všem
přeje vaše EvaLuna

7 komentářů:

  1. Už se taky těším až budu mít ve váze tulipány. Jen co je v obchodě objevím.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si koupila fialový petrklíč a mám ho na botníku v zádveří. Jak jdu kolem koukám a mám radost. Zimu moc nemusím. Nedá se moc dobře chodit venku nebo po kopcích. V neděli jsem byla u řeky Odry a Antošovických rybníků nebo jezer a směrem k bunkru do Bohumína. Tam bylo -3 a foukalo jak na severní točně. Fakt zimu ne. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, já zimu taky nemusím. A čím jsem starší, tím víc ji nemám ráda. A petrklíč je také takový posel jara.
      hezký večer přeji EvaLuna

      Vymazat
  3. Vybrala jsi krásnou barvu tuliupánů, Evi. Taky už se těším, až mi ozdobí stůl v obýváku, ale přece jenom mi připadá ještě brzy. Vyvolávat jaro se chystám až v únoru:-).
    Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindro, já je také normálně nekupuji, ale teď jsem prostě musela.
      Hezký večer přeje EvaLuna

      Vymazat
  4. Já mám tulipány moc ráda.Už od teď kupuji a aby vydržely, dávám každý den tři kostky ledu do váz.Martina

    OdpovědětVymazat