Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 19. ledna 2020

Změna barvy a tvarožník

V pátek jsem v Lidlu opět neodolala. Takže tulipány, jen jiná barva. Už se začínají rozvíjet. Doufám, že mi vydrží zase týden jako ty minulé.
Přivolávám jaro jak se dá. Zatím tedy moc úspěchů na tomto poli nesklízím, ale ono to jednou přijde.

A protože víkend opět utekl jako voda, dala jsem se hned ráno do pečení, aby bylo po obědě ke kávě a ke snídani do práce.
A protože jsem koupila v pátek tvaroh, bylo vcelku jasné, že bude něco právě z něj.
Volba dnes padla na " tvarožník ".
Pekla jsem ve formě na biskupský chlebíček a protože se mi těsta zdálo dost, ze zbytku jsem upekla ještě pár muffin.







A tady je recept, který jsem si opět trošku upravila. V původním receptu bylo totiž kakao a můj muž ho nesmí ( nebo by alespoň neměl ).

1 hrnek polohrubé mouky
1 1/2 prášku PDP
4 vejce
1 tvaroh ( ne vanička )
1 hrnek cukru krystal
1 vanilkový cukr
125 g másla nebo Hery ( dala jsem Heru )
1 smetanu ( 12% ) nebo 1 zakysanou smetanu - já jsem dávala smetanu
v lednici se krčil zbytek sáčku s brusinkami, tak jsem je tam přidala taky.
Kdo má rozinky, může samozřejmě použít ty. U nás moc nejedou, takže je dávám pouze výjimečně.

Cukry jsem vyšlehala s Herou a vejci pěkně do pěny, přidala tvaroh a přisypala mouku. Promíchala a postupně přilévala smetanu. Nakonec jsem přidala brusinky. Do vymazané a hrubou moukou vysypané formy nalila těsto a upekla.

Pekla jsem na horkovzduch při teplotě 150 stupňů asi 45 minut. Ale každá trouba peče jinak, takže opět kontrola špejlí. Tvarožník je výborný, není suchý, takže zn.ideál.

zdroj: Pinterest
Hezký zbytek neděle vám všem přeje
vaše EvaLuna






1 komentář:

  1. Your Affiliate Money Making Machine is waiting -

    And getting it set up is as easy as 1--2--3!

    Here is how it works...

    STEP 1. Input into the system what affiliate products the system will promote
    STEP 2. Add some PUSH BUTTON traffic (it takes JUST 2 minutes)
    STEP 3. Watch the affiliate system explode your list and sell your affiliate products for you!

    Are you ready???

    Click here to make money with the system

    OdpovědětVymazat