Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

středa 27. listopadu 2019

Ikea

Včerejší návštěva v obchodním domě IKEA proběhla v klidu a pohodě. Všichni mě strašili že bude plné parkoviště, lidí jako mlhy a podobné katastrofické scénáře.
Tak vážení, nic z toho se nekonalo. Cesta po dálnici dobrá, nikde jsme nestáli, žádná ( bohudík ) nehoda po cestě tam ani zpátky, na parkovišti poměrně dost volných míst a v Ikee lidí tak akorát.
Před nákupy jsme se posilnili kávou a něčím dobrým k ní. A šli se odškrtávat seznamy. Každý svůj. Celkem se zadařilo, jen asi dvě položky ze seznamu byly vyprodány. Ale nic kvůli čemu bychom se nervově zhroutili. O víkendu se to pokusím všechno naaranžovat na ta správná místa. A zase bude kousek hotovej.......

Co mně celkem překvapilo, bylo to, že neměly papírové hvězdy do oken. Jako vůbec žádnou. Dokonce ani v nabídce na stránkách IKEI. Že by je přestali vyrábět ????






Já jsem měla naštěstí schovanou jednu ve skříni. A teď se bude hodit !!!

Krásný středeční večer všem
přeje vaše EvaLuna

2 komentáře:

  1. Evko musím vám napsat, že adventní svíce nemají chybu. Bezvadný nápad. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, také si myslím že je. Jednoduché a efektní.

      Vymazat