Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 2. listopadu 2019

Dušičky .....

vzpomínka na ty, kteří již nejsou mezi námi. Zajdeme na hřbitov vyzdobit hrob a zapálit svíčku.

milý dědečku, dnes je to přesně 15 let co jsi nás opustil.
Čím jsem starší, tím častěji si vzpomenu na chvíle, kdy jsem si k tobě jako holka chodila pro peníze na točenou zmrzlinu, pistáciovou.
Ještě dnes si pamatuju, že stála 1,40 Kč. A vždycky jsi mi na ni dal. Také jsem s tebou chodila krmit králíky a společně jsme se radovali z každého nového přírůstku. Když jsme pro ně sušili seno, hodil jsi mně na kupu sena a vezli jsme ho společně složit do kolny vedle králíkárny. A v neděli po obědě jsem ti občas chodila do džbánku pro tři točený. Dnes už by to vlastně ani nešlo, alkohol se mladistvým nepodává. Tenkrát se nad tím nikdo ani nepozastavil.
Když nás potom po necelém roce opustila i babička, byl to šok pro celou rodinu, protože to byla hlavně ona, která ji stmelovala a vždycky tady pro nás byla. Pro svoje děti, pro svoje vnoučata i pravnoučata.
A všechny jste nás milovali. Byli jste jako z pohádky.
Ještě dnes, po tolika letech mi vzpomínka na vás vhání do očí slzy. Tolik nám všem chybíte.
Nikdy na vás nezapomeneme.


S láskou v srdci
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat