Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 17. listopadu 2019

Jako nové

teď vypadá moje žehlící prkno. Potah jsem koupila v Lidlu a hned jsem ho aplikovala místo té mojí chudinky co měla svoje nejlepší žehlicí léta dávno za sebou. Když jsem ho kupovala, vůbec jsem si neuvědomila, jak mi bude krásně ladit k žehličce.
Včera jsem ho hned vyzkoušela, ale větší chuť do žehlení jsem nedostala. Pořád je to činnost, které se vyhýbám jako čert kříži. Z toho vyplývá, že v potahu to tedy fakt nebude.
Poslední rok mi hodně pomáhá sušička, to je pomocníček k nezaplacení, ale nějaké věci se stejně  musí vyžehlit.




A tady v celé své kráse.

A tenhle potah jsem našla jako inspiraci na Pinterestu, líbil se mi moc. Ten v Lidlu bohužel neměli😁

zdroj: Pinterest ( fungate )

A jak jste na tom s žehlením vy ?????

Hezký večer všem
přeje vaše EvaLuna

3 komentáře:

  1. Fakt vám to krásně ladí. Dobrá volba. Potah je moc hezký a kdysi jsem měla 2 žehličky "Philipsky", a ty byly bezvadné. Sušičku nemám, žehlím nebo hladím rukou. Nic jiného mi nezbývá, ale nevadí mi to. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  2. Iwko, já si užívám luxusu sušičky teprve rok a nedám na ni dopustit. Ale třeba zase nemám myčku nádobí a to si myslím je také pomocník k nezaplacení.
    Děkuji za komentář a přeji hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  3. Evko, bez myčky nádobí si nedovedu představit bytí. Mám teď už koupenou druhou v pořadí. Vařím a peču každý den pro 3 lidi, o víkendu je nás i 7. Takže to bych jen vařila a pekla, a pak by se jen mylo. Kdy bych normálně mohla dělat něco jiného? Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat