Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pondělí 4. listopadu 2019

Mám slabou silnou vůli

ale jsem s tím celkem smířená. Miluji knížky od Hany Marie Körnerové, obzvlášť její historické romány. Jedním z nich je i knížka Znamení Jednorožce. Koupeno, přečteno jedním dechem.
Knížka se mi líbila, mám ji v knihovně a určitě ji za dlouhých zimních večerů zase vytáhnu.
Jaké bylo moje překvapení, když jsem šmejdila po internetu po knížkách které bych mohla poslat Ježíškovi jako typ na vánoční dárek a narazila jsem na druhý díl. Jmenuje se Znamení hada a původně ji měl přinést Ježíšek. Tak nepřinese. Nějak mi totiž úplně sama skočila do košíku, dopravce ji bleskurychle dodal a já se na ní vydržela dívat do večera. Když jsem totiž zjistila že nedávají nic v televizi co jsem měla dělat ? A tak jsem udělala tu jedinou správnou věc abych se dozvěděla jak to s tou Céline vlastně všechno dopadne.




Do knihovny mi přibyla další knížka a Ježíšek může vybírat znovu....
Jak ho znám, určitě si poradí.

Hezký večer všem
všechny vás zdraví vaše EvaLuna


4 komentáře:

  1. Nečetla jsem. Hmm, že bych si Ježíškovi napsala ?
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží jaký typ knih máš ráda. Ale Ježíškovi určitě o nějakou knížku napiš. Bez knížky pod vánočním stromkem pro mně nejsou Vánoce.
      Děkuji za komentář a přeji hezký večer.

      Vymazat
  2. Nu což naděláš...některé věci se prostě nedají odkládat. Nejspíš k přečtení byla teď ta správná doba. A pod stromečkem se určitě taky najde fajn čtení:-)
    Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindro, pravdu máš. Taky jsem to neodkládala.
      Děkuji za komentář a přeji hezký večer.

      Vymazat