Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

úterý 12. listopadu 2019

Ženská na vrcholu

V sobotu kino. Udělaly jsme si s mamkou dámskou jízdu.
Od filmu jsem neočekávala dle recenzí žádný zázrak a taky se žádný nekonal.
Sál byl sice skoro plný, ale přičítala jsem to spíš počasí co bylo venku než tomu, že by se jednalo o filmový trhák.

Aničku Polívkovou mám ráda a popravdě spolu s Markem Němcem a dětskými představiteli táhli celý film sami. Bolek Polívka společně s Janou Preissovou dělali co mohli, ale jako manželský pár k sobě vůbec neseděli, Jana Krausová v roli tety taky žádná sláva a Martin Dejdar v roli otce devítileté holčičky mi neseděl vůbec.


Poslední dobou mi přijde, že se točí hodně českých filmů což je určitě dobře, ale buď jsem náročný divák nebo nevím. Poslední český film který se mi líbil byly Ženy v běhu.

A ve volných chvílích natírám police.
Musím ( tedy nemusím, ale chci ) dokončit projekt knihovna. Knížky máme všude, protože je prostě nemám kam dát.
Ale ještě párkrát mávnu štětcem a knihovna snad bude konečně hotová. A já i knížky si konečně oddechneme.

Tak nic,  jdu zase natírat.

Hezký úterní večer vám všem přeje
vaše EvaLuna


2 komentáře:

  1. Evo, já viděla minulý týden Poslední aristokratku. Kritika ji tam zepsula, že by to člověk ani vidět nechtěl. Tak jsem nato šla. Výkony herců úžasné, a také se člověk zasměje. Nic náročného, spíše hodně příjemný film. Překrásně vybrané alokace z různých hradů a zámků, a tak hezky sestříhané, že to ani nepoznáte, pokud nejste bedlivým návštěvníkem těchto míst. Do jednoho filmu se vleze jen málo děje, takže by se mi líbil spíše seriál než film, a to tak, že 1. kniha = 1. díl. Česká televize by měla hezký seriál, na který by se dívali i lidé, kteří nemají seriály rádi, už jen kvůli těm krásným místům. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, sto lidí, sto názorů. Je dobře, že se ti film líbil a že sis jeho sledování užila. Děkuji za komentář a přeji hezký večer.

      Vymazat