Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 23. listopadu 2019

Letí to, letí .......

Ani se mi nechce věřit, že za chvilku budou zase Vánoce. Podle mně to není tak dlouho co jsem kupovala vánoční dárky na ty minulé a budu je kupovat zase !!!! Čokolády, které přináší dětem Mikuláš a vánoční ozdoby se začínají objevovat v obchodech už koncem srpna a to mi přijde vážně ujetý. Je mi líto malých dětí, které jsou tak připravovány na příchod Ježíška v podstatě už začátkem školního roku.
Já si nepamatuji že bych v dětství ( jo, už je to nějaký ten pátek, vlastně hodně pátků ) poslouchala v obchodě vánoční koledy při nákupu školních pomůcek. No jo, jiná doba..., každý chce být na trhu první. Pokrok nezastavíš i když v tomhle případě by to nebylo vůbec na škodu.
Já jsem třeba tenhle týden zjistila, že příští neděli začíná advent. Pro mne celkem překvapení, protože co mám dospělé děti tak to zas tak moc neprožívám. Něco jiného to bylo v dobách kdy byli kluci malí. To jsem měla vždycky nazdobený celý byt, ale jak děti rostli, ozdob ubývalo a ubývalo.
V loňském roce už to byl jen stromeček a minimum dekorací.
Asi stárnu a okno s blikajícími světýlky prostě k životu nepotřebuji. Ale Pinterest mně ( zase a v dobrém ) dostal.


zdroj: Pinterest

zdroj: Pinterest

zdroj: Pinterest

zdroj: Pinterest

zdroj: Pinterest

 Že bych se nakonec do nějaké vánoční výzdoby přeci jen pustila ????
Sama se nechám překvapit jestli letos zvítězí lenost nebo kreativní duch.
V každém případě jsou tyhle vánoční dekorace z Pinterestu nádherné, a kdyby mi někdo zaklepal na dveře a chtěl mi je darovat, určitě bych neřekla ne.

Blížícímu se adventu zdar !!!
hezký večer všem přeje
vaše EvaLuna



4 komentáře:

  1. Já mám toto období moc ráda. Baví mne zdobit i když mám vše raději v takovém umírněném tónu. Ale jsem na vánoční strunu už od začátku adventu naladěná.
    Je to tím, že pomáhám aranžovat vánoční výstavu v mém rodném městě, že s loutkovým divadlem přiipravujeme vánoční pohádku, kterou budeme hrát jak pro děti, tak i pro dospělé. Ale je fakt, že všechno má svoje a obchody by s Vánocemi měly začínat s adventem a ne dřív.
    Příjemnou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Začít Vánoce až s příchodem adventu, tak pod to se podepíšu. Jestli na mně z televize zařve ještě jednou Black friday, tak budu v pokušení ji vyhodit z okna !!!

      Vymazat
  2. Miluju Vánoce, ale ten humbuk kolem už od září mi připadá dost nepatřičný.
    To pravé kouzlo Vánoc pro mě přichází až s adventem.
    Užij si ho v poklidu.
    Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, nemá cenu se začít stresovat už od září, myslím, že od prosince to bohatě stačí......

      Vymazat