Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 27. října 2019

Poslední aristokratka

film na motivy knihy Evžena Bočka. Knížku jsem četla a nasmála jsem se moc.
Tím pádem jsem na kritiky filmu nedbala a vyrazila do kina. Tentokrát jsem je měla poslechnout.
Film obsazený samými hvězdnými jmény, ale nevím. Nějak jsem se nemohla naladit na tu správnou zámeckou atmosféru. Přišlo mi, že nejlepší scény z filmu byly v upoutávce. Ale každému se líbí něco jiného a já nejsem filmový kritik. Naštěstí.

Hezkou sluníčkovou neděli všem
přeje vaše EvaLuna

2 komentáře:

  1. Já viděla ukázky, četla i kritiku na "nešikovné" herectví Tatiany Dykové, ty hodnotíš po shlédnutí a tak si říkám, půjdu na jiný film...
    Krásné dny Evo.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, určitě vybereš jiný film. Ale je to pouze můj názor, třeba by se ti film líbil.

      Vymazat