Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

úterý 15. října 2019

A je tu podzim

na zahradě se snažím dohnat poslední resty než začnou plískanice a teploty budou klesat níž a níž.
V tu dobu už bývám nejraději zaparkovaná pod teplou dekou s hrnkem něčeho dobrého v jedné a s dobrou knihou nebo tabletem v druhé ruce.
O víkendu jsem si řekla sousedovi o astry, má na zahradě krásnou barvu pro kterou moje srdce  zahořelo na první dobrou v podstatě ihned. A tak se šel tvořit nový záhon ( už zase😂 ).
Uvidíme jestli se kytičky chytnou, ale když si vzpomenu jak jsem při zakládání záhonu nadřela, rozhodně bych jim doporučovala aby se chytly a příští rok mně oblažily záplavou barev.


Jako nevypadá to nic moc, ale ještě jsem neměla čas to doladit. 






To je barvička !!!


A pak že nerostou, rostou a dokonce u nás na zahradě, ale jenom na okrasu.
Jsou krásné, jsou červené a jsou to muchomůrky !!!
Na smaženici nic moc, ale kouká se na ně hezky.

Hezký zbytek úterního večera
vám přeje
vaše EvaLuna

1 komentář:

  1. Taky máme ty červené puntikaté krasavice na zahradě. A moc jim to sluší.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat