Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 22. září 2019

Panství Downton v kinech

To jsme si my příznivci seriálu prostě nemohli nechat ujít. A taky nenechali. Návštěva kina byla v tomto případě skoro povinnost. A tak jsme se vrátili zpět na Panství Downton alespoň na 122 minut.

Tentokrát se rodina Clawleyových dočká pocty nejvyšší. Přijede je navštívit anglický král s královnou. Opět výpravné kostýmy, intriky, láska a hlavně hlava rodiny - hraběnka vdova.
Stále vitální Maggie Smith je prostě neuvěřitelná a hraběnku vdovu zahrála na svých 84 let bravurně.
Musím říct, že jejím hláškám jsem se vždy smála nejvíce i v seriálu. Stará paní hraběnka prostě nemá chybu.

Příjemným překvapením bylo i to, že herci vypadají skoro pořád stejně, takže rozdíl čtyř let mezi ukončením seriálu a vzniku nového filmu není vůbec poznat. Takže kdo chce ještě jednou navštívit Downton - račte vstoupit .........



Krásnou sluníčkovou neděli všem přeje
vaše EvaLuna

3 komentáře:

  1. Taky u nás dávali tento film. Já jsem to v televizi nesledovala a tak film mi unikl, ale kamarádka, která seriál sledovala byla a film se jí líbil.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já jsem sledovala celý seriál, takže jsem se na film těšila jako malá holka. Děkuji za komentář a přeji ti hezký zbytek dne.

      Vymazat
  2. Také miluji seriál a musela jsem i do kina! Moc se mi to líbilo a konečně nějaký lepší konec než jaký nám nabídl konec seriálu :)

    OdpovědětVymazat