Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 21. září 2019

Kanadská borůvka

je dalším přírůstkem do naší zahrady. Původně jsem sice jela pro dva typy hořce mami k svátku, ale když jsem na ně narazila v zahradnictví, sami mi skočily do nákupního koše.
A tak se sázelo, což není v naší zahradě žádná maličkost. Půda je kamenitá, původně to byla nějaká navážka a vykopat na tyhle dvě krasavice díru nebyl žádný med. Ale dali jsme to a už nám holky sedí na místě, které jsem jim vybrala. Jenom jsem nevěřila co pytlů se speciální zeminou v dírách skončilo.
Borůvky chtějí kyselou půdu, takže jsem dokupovala další a další pytle. Nakonec jsem je okolo zasypala mulčovací kůrou a teď je to na nich. Pravidelně zalévám, aby se před zimou ještě chytly, snad to klapne. Mám dvě odrůdy, to se podle internetu má a místem jsem na nich opravdu nešetřila. Přeci jen tam budou pokud mi v zimě nevymrznou nějaký ten pátek.
Uvidíme, já jsem pro ně udělala co se dalo.


Takže písek, hrabanka z lesa který je naštěstí hned za plotem a speciální hlína. Smíchat a jde se na věc.


Naznačit místa kam se bude sázet.


A tady už vykopáno a připraveno k sázení. Díra 60x60 cm a hloubka cca 50 cm by měla stačit.




A tady už zasázeno a zalito.

Hezkou sluníčkovou sobotu všem
přeje vaše EvaLuna

1 komentář: