Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 7. září 2019

Asi budu kadeřnice

Zjistila jsem totiž, že jak se mi dostanou nůžky do ruky, neznám bratra.
Včera jsem provedla na tavolníku tak radikální omlazovací řez, že si nejsem jistá jestli se z toho ten  chudák vzpamatuje. Ale už to bylo alespoň z mého pohledu přerostlé koště. Teď je to sice také koště, ale s upravenou frizúrou. Koupím ještě zeminu, hnojivo a trošku mu tu újmu ze ztráty větví zpříjemním. Jinak se snažím připravit zahradu na zimu, protože mi něco v kostech říká, že asi letos přijde zima celkem brzy. Kolem sedmé večer už je skoro tma a mikina je v podstatě nezbytná.








A mně zrovna tak krásně kvetou muškáty !!! Příště je snad vyfotím.
Doufám, že tohle počasí ještě nějakou chvíli vydrží, abych si je ještě stačila užít,

Jinak na internetu píšou, že tavolník dobře snáší omlazovací řez takže se vlastně nic neděje a příští rok v létě bude zase samý květ, tedy doufám že bude.

Hezký večer všem přeje
vaše EvaLuna

2 komentáře:

  1. Máme na zahradě několik tavolníků, tak vím jak se dokážou rozpínat. Já je tvaruji spíše na jaře. Také jsem již začala včera sestříhávat trvalky, mám pocit, že chlad nastupuje rychle :o)) a když jsou plískanice, na zahradě mne již práce opravdu nebaví.
    Evo měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo tak to jsme dvě. Když je zima tak jsem raději doma u kamen.
      Děkuji za komentář a přeji hezký večer.

      Vymazat