Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

čtvrtek 12. září 2019

Radost

mi dělá jarmanka, kterou jsem zasadila na jaře na nový záhon. Jako nečekala jsem od ní letos žádné velké výkony, ale ta holka se opravdu překonala. Krásně kvete, je radost se na ní podívat.

A přitom to bylo takový mrňavý nic. Líbila by se mi  ještě v jiné barvě, ale to mám smůlu, protože pokud ji někde náhodou mají na stránkách zahradnictví v nabídce, tak je vyprodaná.
Smůla,  nemůžu mít všechno...........

Na stránkách Zahradnictví Flos jsem si nějaké druhy nastavila v hlídacím psovi tak uvidím.
U některých druhů jsem si všimla že je cena i 5.000,-- Kč což je předpokládám překlep.
Neumím si představit, že bych dala za kytku takovou částku.






No není nádherná ????
Jarmanka ( latinsky Astrantia major ), ale kdo by si to latinsky pamatoval má ráda spíše polostín a těžší půdu. A to jsem jí dopřála, takže mi možná vykvetla za odměnu jako poděkování za vzornou péči.

Zahrádkám a kytičkám v nich zdar
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat