Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

úterý 3. prosince 2019

Máme Minnie ......

Ne, nezbláznila jsem jak by se na první pohled mohlo zdát. Tahle krásná růžová plyšová Minnie je pro jednu úžasnou malou tříletou slečnu. Co by pro ni teta neudělala.
Akce LIDL - a tak střádáme známky, všichni. Pořad by se mohl jmenovat střádá celá rodina a její okolí. Nijak jsme to s nákupy nehrotili, ale nakonec se podařilo nastřádat všech sedm známek. A dokonce to vypadá, že jednoho plyšáka dostane i malá sestřička, které je to zatím  naštěstí úplně šumák. Ještě že ty akce vůbec existují. To by jeden šel do Lidlu nakoupit třeba za 300,-- Kč a za dva dny za 250,-- Kč. Takhle už se musí zapojit šedá kůra mozková, protože každá známka se počítá............. to je jednou jasný.


Kdo má nalepeno, může směle vybírat.


Pokyny zněly jasně, první koupit Minnie.
Jasně že jo, je růžová, v růžovém kočárku bude ladit.

Koupila jsem si hyacint, kde jinde než v Lidlu.
Asi je na něj u nás doma teplo, protože už krásně vykvetl. Co já s tím chudákem budu do jara dělat nemám páru. 

Situaci budu řešit až nastane. Zatím ať si kvete co mu síly stačí.


Jinak si procvičuji šedou kůru mozkovou i plány co bych měla který den udělat.
Plánování mi jde, realita těžce pokulhává.
Včera jsem si naplánovala úklid police v kuchyni. To obnáší sundání všeho nádobí a do toho se mi vyloženě nechce. Tak dlouho jsem plánovala, až jsem po Vraždách v Midsomeru usoudila, že už je pozdě dělat na schůdkách horolezce. Jenže situace se dnes opakovala. Opět Midsomer, ale tentokrát jsem viděla jenom začátek a konec, prostředek jsem asi zaspala. A právě tenhle šlofíček mně nakopl k tomu,  že jsem se kousla a polici i s nádobím umyla do vysokého lesku. Marie Kondo by na mně byla pyšná.


Hezký večer všem
přeje vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat