Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

středa 25. prosince 2019

A je po Štědrém dnu

Moji milí, dovolte mi popřát vám všem krásné zbývající dny vánočních svátků.

Včera byl u nás Štědrý den opět velmi hektický. Každý rok si říkám, že všechno nachystám v dostatečném předstihu abych byla v relativním klidu a jako každý rok mi to opět nevyšlo. Prostě si to  neumím zorganizovat tak, abych na Štědrý den nelítala po bytě jako šílenec. Asi to tak má být. Ale stromeček jsme měli, večeře na stole také nechyběla a zastavil se u nás i Ježíšek a přinesl dárečky. A jak to tak v pohádkách bývá, všechno nakonec dobře dopadlo.
Dobře se spolu měli, hodovali, odpočívali a dívali se na pohádky a jako každý rok nesměli chybět Pelíšky, prostě klasika.


Vánoční tvarohová štola. Použila jsem nový recept. Velký omyl, na chuť sice výborná, ale těsto mně potrápilo. Lepilo se totiž jako žvýkačka. Takže příště už ani omylem.
Ale na snídani 24. prosince byla k čaji dobrá.




Stromeček letos jenom jednoduše. Háčkované zvonečky a andělíčci co mi uháčkovala sousedka.
Má zlaté ruce a obrovskou trpělivost. Já bych tohle nedala ani omylem.
Do toho sem tam stříbrná koule a Mikulášci a bylo ozdobeno.




Salát .........



A dneska dokonce procházka ..........
Sluníčko svítilo jako o život, byla to radost.



V lese klid a ani noha.
Úžasný relax.



Když jsme vycházeli z lesa, viděli jsme dokonce duhu.
Až když jsme se blížili k domovu, zatáhlo se a začalo pršet.

Prostě taková " vánoční " klasika ........

Za mých mladých let bychom asi viděli sněhové vločky místo mokrých kapek, ale co. Je sucho a každá kapka dobrá.
Stejně pršelo jenom chvíli. Totiž skoro jenom tu chvíli abychom zmokli.

A to je z mé vánoční reportáže vše.
Přeji hezký zbytek vánočních svátků.

Všechny vás zdravím
vaše EvaLuna


Žádné komentáře:

Okomentovat