Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 15. prosince 2019

Muzikál Billy Elliot

Minulou neděli jsme si udělaly předvánoční radost a vyrazily do divadla.
Jela jsem do Plzně na poslední chvíli a tak jsem měla začátek muzikálu doslova na minuty.
Vydýchávala jsem svoji běžeckou trať v podpatcích ještě první polovinu muzikálu. Do divadla jsem totiž doběhla za tři minuty dvě. Představení začínalo ve dvě. Ale stálo to za to.
Jedním slovem - nádhera. Velkou poklonu musím složit Lumíru Olšovskému, který tento muzikál režíroval. A samozřejmě všem účinkujícím, kteří do něj dali opravdu všechno.
Vůbec už se nedivím, že představení bývají beznadějně vyprodaná. Kamarádka měla obrovské štěstí, že lístky na tohle představení sehnala. Já jsem neviděla film, takže jsem šla do divadla bez jakékoli znalosti tématu a možná to bylo dobře. Nemohla jsem totiž srovnávat jedno s druhým.
Ale z divadla jsme odcházely po třech hodinách nadšené všechny čtyři.




Takže jestli jste některá z vás z Plzně nebo blízkého okolí, určitě si nenechte tenhle muzikál ujít.

Já mám zítra masáž zad, doslova v pravou chvíli, protože jsem zdobila cukroví a musím konstatovat, že je asi lepší ho péct než zdobit. Zlaté pracny a vanilkové rohlíčky, které se berou do ruky jenom jednou. Ale mám hotovo a cukroví může na balkóně čekat na ten správný čas.
I když ke kávě si dáváme pracny a perníčky už teď. Stejně chutnají víc před Vánoci než po nich.

Hezkou 3. adventní neděli všem přeje
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat