Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 31. března 2019

Dárek který potěšil

jsem dostala od manžela k narozeninám. Ví, že jak začnou práce na zahradě, vytahuji ruce ze záhonku zřídkakdy. Pravdou je, že podle toho taky naše domácnost vypadá. Jenomže já mám pocit, že když je venku krásně, musí se toho využít. Zahradnice mi dají určitě za pravdu. Nejsem tak naivní, abych si myslela, že tohle počasí vydrží věčně.
Dneska jsem zasadila nové jahody, ostříhala uschlé zbytky květin a osázela dva truhlíky.
Dala jsem je do skleníku kde můžou v klidu odpočívat do doby než přijde jejich čas.


Ale zpátky k dárku.


Tak to je on. Pustoryl, nebo-li nepravý jasmín.
Mám ho i na druhé zahradě, ale jako keř. Tenhle na kmínku je krásný.
Daří se mu na sluníčku a tam taky až mu připravím vhodné podmínky poputuje.



A tohle je jeden ze dvou osázených truhlíků.
Pokračování příště.......

Hezkou neděli všem vám přeje
vaše EvaLuna

2 komentáře:

  1. Vypadá moc pěkně. Tak ať ti spořádaně roste. A všechno nejlepší

    OdpovědětVymazat
  2. Dcera mého kamaráda byla taky takto krásně vyparáděná když měla narozeninovou oslavu. Moc se nám líbilo jak to měli pojaté, ale trošku kamarád Dane nevymyslel to, čím jí překvapí z květin. Naštěstí ještě teda už v té doby fungoval rozvoz květin a tak celou situaci zachránila ta firma.

    OdpovědětVymazat