Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 17. března 2019

Čína

Jeden by předpokládal, že tento recept k nám přišel z daleké Číny. Já tak alespoň usuzuji podle názvu.
Ovšem ten můj přichází poměrně z nedaleka, mám ho od své kamarádky a dělám podle něj čínu už asi 10 let. Jestli má kamarádka v Číně nějaké kontakty netuším, ale předpokládám, že nikoli.

A protože už opravdu nevím co uvařit hladovým strávníkům o víkendech, uvítala jsem synkův požadavek na tento pokrm, který jsem nedělala snad dva roky.

Ale dala jsem to.

Včera večer jsem si čínu naložila a dnes jsme se všichni olizovali až za ušima.


Nejhorší bylo najít recept ......., ale nakonec jsem ho našla překvapivě rychle.
To mi vlilo novou sílu do žil a potom už to šlo raz dva.



A tady už se smaží, čína jedna.
Někdo smaží placičky, někdo orestuje maso jen tak a to byl dnes i můj případ.

Hotové jídlo už jsem nestihla vyfotit, zmizelo jako mávnutím kouzelného proutku.
Ale tak to má být.

A tady recept:

1 kg masa ( vepřové, kuřecí, krůtí )
4 vejce
2 lžíce sojové omáčky
4 lžíce worchestru
6 lžic Solamylu
8 lžic oleje

mletý pepř dle chuti
2 lžičky sladké papriky
kdo chce, může dát cca půl lžičky pálivé papriky
2 lžičky kari
2 lžičky soli
2 cibule nakrájené na drobno


Přeji dobrou chuť

Přeji všem hezkou sluníčkovou neděli
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat