Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

čtvrtek 21. března 2019

První výkop

na zahrádce jsem provedla včera. Ostříhala jsem trávu a pokoušela jsem ulámat uschlé stonky z trvalek.
Částečně se povedlo, částečně na tom budu muset ještě zapracovat. Ale ta slast držet v ruce motyčku.
Domů jsem sice přišla celkem vymrzlá, ale šťastná.
Jestli mi bude počasí nakloněno, půjdu pokračovat v zahradnické práci v pátek i v sobotu.








Kytičky už nesměle vystrkují růžky tak mi snad to jaro konečně pomůžou přivolat.
První jarní den byl sice podle kalendáře už včera, ale podle předpovědi počasí nás čekají ještě spíše zimní dny.

Hezký večer všem
přeje EvaLuna

2 komentáře:

  1. Už se to probouzí, taky se těším až zabořím ruce do hlíny. Zatím jsem si to natrénovala pouze na pokojovkách, u nás přes noc zatím ještě pořád mrzne.
    Uživej jarních dnů
    Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já práci na zahradě miluju, ale čím jsem starší, tím mi jde hůř.
      Děkuji za komentář a přeji hezký den.

      Vymazat