Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 16. března 2019

Asi jsem přecenila

své síly a čas ohledně kalendáře složeného z mandal.
Obrázky jsou dost složité na vybarvování a popravdě nemám tolik času ani chuti k vybarvování každý týden.
A tak mám vybarvený první týden v lednu a kousek obrázku na příští týden.
Vyhodnotila jsem si, že obrázek na tenhle týden už nemá cenu vybarvovat.
A tak jsem se dnes po dlouhé, jako fakt dlouhé době pustila do práce.
Než vrchní komisař Barnaby vyřešil v Midsomeru všechny vraždy, měla jsem skoro hotovo.
Chybí už jenom chudák paní želva a já opravdu doufám, že se k ní dostanu s pastelkami dřív, než mi odplave z papíru někam na širé moře.
Já už jsem totiž tak nějak vnitřně připravená na zahradnické práce, ale copak to jde ?
Minulý víkend propršel a tenhle nevypadá o nic lépe. U nás prší a prší ......... a když neprší, je zataženo a fouká celkem silný vítr.
Jsem zahradník - amatér, ne sebevrah.





Koupila jsem si dokonce nějaká semínka abych si ten čas na pravé jarní počasí zkrátila.
Zatím to tedy moc nepomáhá.




Ale ono to přijde, jednou určitě ano.
Zatím to vypadá s počasím asi nějak takhle:

zdroj Pinterest



Hezkou sobotu všem vám přeje
vaše EvaLuna



1 komentář:

  1. Evičko, u nás dnes svítí sluníčko a já se chystám na zahrádku :-D Jako vy. :-D

    OdpovědětVymazat