Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 3. března 2019

Začíná jarní sezóna

a je třeba se na ni připravit. Já se zatím připravuji pouze teoreticky, prakticky je na mě prostě ještě zima.
Vím, že trávu po zimě už bych shrabat mohla, ale v týdnu jsem se na zahradu nedostala a na víkend se nám ochladilo a občas do toho ještě zaprší. Takže já jsem zatím pouze na bázi teoretických příprav.
Ale pokochat v Hornbachu když jsem jela kolem jsem se byla, to zase jo.









V Hornbachu jsou připraveni a co vy ?
Už nakupujete hnojiva a jarní kytičky ????

Přeji všem krásnou neděli.
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

2 komentáře:

  1. Sice se na jaro moc těším, ale zatím zůstávám ještě v klidu. Na velké zahradničení to u nás ještě není. Ale, že už mám cukání kvítka nakupovat, to zase ano. :-)
    Hezký den!
    Hanka (bavi-mne-to.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tak to jsme na tom úplně stejně.
      Děkuji za komentář a přeji hezký den

      Vymazat