Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 30. března 2019

Dneska byl skoro letní den

Počasí lákalo na zahradu a tak jsem poslechla jeho volání.
Strávila jsem na zahradě celé odpoledne. Už teď cítím, jak mi to dá tělo zítra pěkně " sežrat ".
Ale když musíš, tak musíš. Je to prostě radost a pro mě úžasný relax.
Zatím to vypadá, že toho celkem dost raší, ale zatím se ne všechny kytičky ukázaly na záhonku. Uvidíme jaké budou po zimě ztráty. Třeba takové pivoňky se ještě neukázaly vůbec, ale třeba je na ně ještě brzo.
Uvidíme.



Vlčí boby asi přežily všechny, doufám, že se letos dočkám květů dřív, než mi je jako loni sežerou slimáci. Havěť jedna nenažraná.



Narcisky jsem zachránila z lesa kam je někdo vyhodil a zatím vypadají, že se jim daří.



Sedmikrásky jsem koupila dnes v Globusu, už chtěly vážně do země.




A tohle nevím co je, ale je to hezký. Keřík jsem kupovala loni v zahradnictví Erika.
Nakonec taky nemusím vědět všechno. Hlavně že to roste.

A co vy ?
Už také pořádáte nájezdy na zahrádky ?

Hezký večer všem vám přeje
vaše EvaLuna



Žádné komentáře:

Okomentovat