Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 7. dubna 2019

Teroristka


Včera proběhla filmová kultura v podobě návštěvy filmu Teroristka v poměrně hvězdném obsazení.
Za mně, příjemná česká komedie. Iva Janžurová i ostatní herci výborní.
A také jsme se shodli, že je to obraz nejen naší společnosti. Kdo má peníze a známé, má moc.
A ostatní slušní lidé s tím bohužel v mnoha případech nic nesvedou.
Děj se odehrává v chatové oblasti, kterou terorizuje bývalý učitelčin žák.
A tak učitelce v penzi nezbývá nic jiného, než vzít osud do svých rukou.

zdroj obrázku: čsfd

Přesto jsme se celkem pobavili a nakonec vlastně i poučili.

Hezkou sluníčkovou neděli všem vám přeje
vaše EvaLuna.

1 komentář:

  1. Určitě si tento film nenechám ujít. Viděla jsem ukázky, takže mne to láká.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat