Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 14. dubna 2019

Slaninové knedlíky se zelím a uzeným masem

Dnešní příspěvek není ze zahrady, ale výjimečně z kuchyně.
Ne, že bych nevařila, vařím, ale přijde mi, že jídla opakuji pořád dokola.
A protože dnes už jsem opravdu nevěděla kudy kam, zalovila jsem v šanonech s cílem nalézt něco, co už jsme dlouho neměli.
Snad se povedlo.








 Recept na slaninové knedlíky:

6 rohlíků
1/4 l mléka
250 g anglické slaniny ( použila jsem na kostičky z Lidlu )
240 g hrubé mouky
3 vejce

Kdo chce, může přidat špetku muškátového oříšku a lžíci nasekané petrželky, nedávala jsem ani jedno.


Anglickou slaninu osmahneme na sucho na pánvi a necháme vychladnout.
Mezitím nakrájíme rohlíky na malé kostičky. Mléko trošku ohřejeme a potom v něm rozšleháme 3 vejce se špetkou soli. Rohlíky zalijeme mlékem s vejci, přidáme anglickou slaninu, mouku a pěkně vše promícháme. Necháme cca 20 minut odpočinout.
Z těsta vytvarujeme kulaté knedlíky a dáme do osolené vroucí vody vařit na 15-20 minut ( podle velikosti ). Rozkrojíme a podáváme se zelím a uzeným masem.

Přeji dobrou chuť

Hezkou neděli všem vám přeje
vaše EvaLuna




1 komentář:

  1. Evi, zrovna dnes jsem si říkala, že bych si dala plněné knedlíky uzeným masem se zelím a teď je vidím u Tebe a mám na ně strašnou chuť. Tak snad o prodlouženém víkendu na ně dojde.
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat