Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pátek 12. dubna 2019

Tařička kosníkovitá

se jmenuje další kytička co mi kvete na záhonku.
Je to trvalka, která je velmi oblíbenou skalničkou. Kvete časně z jara, a proto jsem ráda, že jsem si ji na záhonek zasadila. Mám ráda když se mi tam takhle brzy ukáže nějaká barva. Spolu se žlutým pryskyřníkem je to opravdu nádherná kombinace.
Je to nízká kobercovitě rostoucí kytička nízkého vzrůstu, takže je ideální ji zasadit někam na okraj záhonku. Ta moje zatím není moc velká, ale doufám, že se časem ještě rozroste.
Tařička není moc náročná na pěstování a na to já tak trošku spoléhám.
Vyžaduje slunné stanoviště a toho jí dopřávám bohatě. Nepotřebuje často zalévat - prostě ideální stav.




Po odkvětu je ideální odstranit odkvetlé květy i s částí nadzemních lístečků. To jsem asi na podzim udělala a tak se mi náležitě odvděčila bohatým kvetením.


Tařičky jsou odolné, netrpí žádnými skůdci, a tak pokud mi ji krtek nevyhrabe ze záhonu, mohla by u mně zůstat.

Dnes jsem chtěla jít kutat na zahradu, ale odradilo mě počasí. Teplo vypadá opravdu jinak a na víkend dokonce hlásí sněhové přeháňky.
Zima se nevzdává snadno i když je polovina dubna.

Hezký páteční večer všem.
Všechny vás zdravím
vaše EvaLuna





Žádné komentáře:

Okomentovat