Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pondělí 29. dubna 2019

Sucho a zase sucho

V pátek jsem odjížděla z práce s přesvědčením, že víkend proprší.
Všechny servery s počasím slibovaly hory doly, jeden z nich měl pocit, že se předhánějí v informacích kolik dešťových kapek vlastně spadne.
Šla jsem na jednu ze zahrad posekat, aby se pažit po té náloži deště mohl zazelenat v plném rozsahu.

Za sekačkou se prášilo jako za kočárem. Pro mě jako alergika to byl opravdu zážitek.
Domů jsem přijela s vizáží mouřenína.
Ale je posekáno.

V sobotu jsem svedla lítý boj s hromadou pampelišek, který nikdy nemůžu vyhrát.
Něco málo jsem vytrhala, něco málo jsem vykopala a hodně jsem jich vypíchala vypichovačem plevele ( fakt se to tak jmenuje ) půjčeným od sousedky. S tím mi to šlo asi nejlíp, hned jak pojedu kolem Hornbachu, zakoupím.
Zahrad máme dost, pampelišek ještě víc.




Kdyby nelítaly sousedce na zahradu, nechám je tam.
Ale takhle mají holky smůlu a spolu s břečťanem který na sousední zahradě někdo zasadil a který se mi plazí do půlky zahrady musí z domu (tedy ze zahrady ). Ale je to bez nich takový smutný, že jo ?

A začalo u nás konečně pršet, sice až v pondělí, ale i tak to beru.

Dešti zdar a všem vám přeji hezký zbytek deštivého pondělí.
Všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

1 komentář:

  1. Snad bude mít soused čas a může mi doma napustit bazén. Mají mi totiž přijet vnoučata a ty koupání úplně zbožňují. To víte, babička v důchodu, vnoučata vidím vždy jen na oslavě a teď mi má snacha svěřit svá batolata. To bude zábava po letech se o někoho starat. Starej furt na pivu, tohle bude radost.

    OdpovědětVymazat