Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pátek 27. prosince 2013

Ve znamení nákupů .........

Dnes ráno mi volala mamka, že mluvila s kamarádkou a že jsou všude velké slevy. A že by na sebe potřebovala bundu a nějakou halenku. Já na tyhle atrakce ve stylu nechceme slevu zadarmo moc nejsem, ale protože jsem tak nějak neměla co na práci ( no pár restů by se určitě našlo kdyby se hledalo ) tak jsem přislíbila odvoz a následnou konzultaci při zkoušení oblečení. Tesco v Plzni na Rokycanské se jevilo jako dostatečně velký obchoďák kde by se dalo něco takového pořídit. Čekala jsem Tesco obsazené polovinou Plzně, ale buď se ostatní lid přesídlil do jiného hypermarketu nebo zůstal doma a díval se na pohádky. Takže lidí minimálně. To bylo moje štěstí, fronty na cokoli nesnáším .........

A výsledek ??? Mamka si nekoupila nic, já kalhoty, halenku, tričko a ozdoby na stromek na příští Vánoce. Ano, dalo by se říci, že tentokrát jsem tedy doopravdy v předstihu. Ale když já jsem to tam za tyhle peníze prostě nemohla nechat.




Tesco je nádherně vyzdobené ........






sleva kam oko dohlédne ......




tak přesně tyhle ozdoby jsem si koupila, uznejte, že za 14,-- Kč jsem je tam opravdu nemohla nechat



tohle je jen pro toho, kdo má rád barevné, hodně barevné ..........




tohle jsem si musela vyfotit, to se asi vysvlékl lední medvěd ..........

A to je pro dnešek vše
děkuji všem co dorolovali až na konec a přeji hezký večer
všechny vás zdraví
vaše EvaLuna



Žádné komentáře:

Okomentovat