Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

středa 25. prosince 2013

Štědrý den pokračování ...........

Když se daří, tak se daří. Odpoledne přišel manžel s tím, že mi nejdou na autě blinkry. To se samozřejmě úplně moc nehodí, když potřebujete někam odbočit a nemůžete to tomu za vámi ukázat. A protože si dnes zajel pro svoje opravené auto, tak tam toho mého chudáčka  hned nechal na opravu. Vzhledem k tomu, že jsou svátky bude auto opravené možná v pátek. Všude mají inventury a pokud bude třeba nějaká součástka tak mám asi smůlu....dostanu ho později.
Mám s kamarádkami domluveny nějaké kávičky takže nadšení z odstavení přibližovadla se nekonalo.

Jako bonus se mi ucpal dřez v kuchyni a bohužel ani Krtek, kterého jsem ještě včera běžela koupit nic nezmohl. Na Štědrý den oplachovat řízky v umyvadle v koupelně se mi ještě nikdy nepoštěstilo. No všechno je jednou poprvé. Jestli s odpadem něco neudělá kamarád instalatér budu mýt nádobí ve vaně.
Taky dobrý .....
Ale co třeba se můj andělíček strážníček smiluje a všechno dobře dopadne. Stávají se horší věci.




Salát, kuřízky i řízky z kapra, vše se zvládlo a nakonec jsme si to všichni krásně užili. Ježíšek na nás nezapomněl a přinesl dárečky, ale pro mě je hlavní, že se sejde pohromadě celá rodina. To jsou pro mě ty pravé Vánoce.




Copak asi bude pod stromečkem ???? Skleničky ????

Krásný zbytek Štědrého večera přeje a všechny vás zdraví
EvaLuna

2 komentáře:

  1. Prima vánoční střípky!
    Doufám že ten instalatér přišel:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, šťouchala jsem zvonem tak dlouho až se zdá, že jsem si nakonec poradila bez něj ...

      Vymazat