Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

čtvrtek 26. prosince 2013

Knížky od Ježíška .......

Miluji knížky. Pamatuji si, že ještě jako malá školačka jsem přišla ze školy a rovnou jsem popadla rozečtenou knihu.Tašku na zádech, bundu na sobě. Četla jsem všechno. Milovala jsem Vánoce, protože mi Ježíšek vždycky naježil v rámci možností nějaké knižní poklady. Nevím, kde jsem k lásce ke knihám přišla, protože moji rodiče nečtou a co si pamatuji tak nikdy ani nečetli. Stejně tak se mi nepovedlo předat tuto moji lásku mým synům. Když byli malí, četla jsem jim říkanky a pohádky stále dokola a oni to milovali. Obzvláště před spaním. Dnes bych je ale bohužel s knihou v ruce určitě nezahlédla. Já ale miluji ten pocit, kdy ležím na gauči nebo sedím v křesle, popíjím čaj nebo kávičku a čtu si. V dnešní uspěchané době nemám sice na čtení tolik času kolik bych si přála, ale o to víc si těchto chvilek užívám. Letos jsem poslala Ježíškovi pár odkazů na knihy, které by se mi pod stromečkem líbily a on byl tak hodný a nějaké mi přinesl. A protože jsou Vánoce a já mám volno hned jsem si včera jednu z nich rozečetla. Upozorňuji dopředu, že to na noc nebyla úplně ta správná volba. Napsala jsem si o knihu od JOY FIELDINGOVÉ - Potok stínů. Jenže jsem se nepodívala, že se jedná o psychothriller. Vražda na každé dvacáté stránce mě úplně nepotěšila a ještě když je popsána docela do detailů tak to opravdu není čtení na dobrou noc. Ráno jsem si přivstala a knihu dočetla. Pravdou je, že za světla se četla daleko lépe............




Když jsem si psala Ježíškovi o výše uvedenou knížku, měla jsem již přečtenou knížku od stejné autorky s názvem " Ještě mě nezabíjej " a ta se mi líbila. Hezká kriminálka, která byla napínavá až do konce .........







No nic po obědě provedu další výběr z knih .........
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat