Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

úterý 17. prosince 2013

.....hlásím hotovo ........

Včera jsem opravdu neměla dobrý den. Karamelový krém, který by normálně zvládlo i malé dítě se mi bohužel nepovedl. Tedy povedl, ale konzistence byla jaksi mírně řečeno "dosti" tekutá. No, dala jsem mu dalších cca 20 hodin, aby se pochlapil a ztuhl. Bohužel tohoto času nevyužil a tekl si vesele dál, i když už pravda ne tak rychle Nicméně na plnění trubiček to opravdu nebylo. Lépe si vedlo těsto na vosí hnízda, které jsem včera v zoufalství hodila do mikrotenu a šupla jsem ho do lednice. Dnes byl pokus číslo dvě a světe div se, těsto se krásně spojilo a slavila jsem úspěch. Dosti k tomu zřejmě přispěla i kamarádkou zapůjčená formička z Tescomy, která má i protikus. S těstem se pracovalo skvěle a během chvilky se mi na talíři namnožily hnízdečka jako vyšitá, tedy spíše vyklopená. Mnohé z vás tuto vychytávku asi znají, ale já jsem dnes objevila Ameriku. Takže moje formička poletí do šuplete a až někde zahlédnu tento skvost okamžitě ho zakoupím. Ale cukroví mám hotové a do příštích Vánoc o něm nechci slyšet ani slovo. Ne, že bych nepekla ráda, ale myslím si, že není úměrná doba pečení a zdobení s dobou kdy si moje zlatíčka naberou plný talíř a zmizí s ním do dáli. Jako první zmizí pracny a perníčky. Zbytek cukroví mizí postupně i když již ne tak rychle jako první jmenované ..........





konečně hotovo



a tohle je ten zázrak ......... 



připraveno do školy



Dnes jsem šla okolo KIKu jen tak se podívat co kdyby náhodou .........



No náhodou tam měli deky .......... a musím říct, že krásné měkoučké plyšové. A tak jsem samozřejmě jednu koupila - pro babičku. Už jí nebude u televize zima. A měli tam i povlečení a přehozy na postel vše nádherně sladěno. Musela jsem tam odtud zmizet rychlostí blesku jinak bych tam nebyla pouze za 239,--, ale za mnohem, mnohem víc. Tak a teď jdu synkovi zabalit nějaké cukroví do školy, mají vánoční besídku .......... pokud se to tak jmenuje i na vysokých školách.




A to je dnes vše.
Přeji vám krásný zbytek večera.
Zdraví EvaLuna




2 komentáře:

  1. Tyhle formičky jsou fakt super, mám dvě velikosti:-))
    Cukroví vypadá báječně a krém je teda potvora, že nechtěl ztuhnout, ale tak si tam ty trubičky můžou namáčet:-))

    OdpovědětVymazat