Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

čtvrtek 19. prosince 2013

Poslední dárečky od Antonína

Dnes jsem byla dokoupit poslední dárečky. Čekala jsem davy lidí, ale všude bylo lidí tak akorát takže jsem bez stresu nakoupila synům dárek pro babičku. Chtěli jí koupit nějaké koření, ale protože si nebyli jisti volbou, vyslali samozřejmě mě. Troufnu si říci, že úkolu jsem se zhostila na jedničku. A kam jinam pro koření v Plzni než do mého oblíbeného obchůdku Koření od Antonína.
Vybrala jsem jak klasické tak i jejich vyhlášené směsi. Tak doufám, že se babičce trefíme do vkusu. Je vynikající kuchařka tak se koření vždycky hodí.








krásně nazdobeno .........


když už jsem tam byla koupila jsem i pro kamaráda takovou drobnost,
 koření na grilování a nakládání masa ..........




Přeji všem krásný večer
zdraví EvaLuna

3 komentáře:

  1. Koření je pro kuchařku vždy vhodný dárek:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Á právě jsem objevila další sympatický blog ;-) Ta vánoční výloha od Antonína je krásná! Po neděli čekám další zásilku koření, ale osobně jsem v prodejně bohužel nikdy nebyla :-(

    OdpovědětVymazat