Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pondělí 16. prosince 2013

Cukroví kam se podíváš ...............

Dobrý večer všem,
tento víkend jsem věnovala pečení a zdobení vánočního cukroví. Letos se mi do toho vůbec nechtělo a kdyby chlapi nehudrali každý den kdy že už začnu péct a bytem zavoní vůně pečeného cukroví, asi bych se ani neodhodlala. Ale když už jsem se do toho dala, postavila jsem se k tomu čelem. Pravda, na to jak slibovali hory doly, že s pečením pomůžou jsem je zahlédla pouze při zdobení, kdy s plnou pusou cukroví zase kvapili v dál .............. Ale co, slibem nezarmoutíš a to v jejich případě doslova a do písmene. Cukroví mi dělalo radost. Vyklápělo se samo z formiček, vykrajované tvary jsem nespálila ani jeden plech, všechno šlo jako po másle. Až do dneška. Dnes jsem měla v plánu naplnit medové trubičky karamelem a udělat vosí hnízda. Bohužel se nevedlo ani jedno ..........
Takže těsto na vosí hnízda skončilo v mikrotenu v lednici spolu s karamelovým krémem, který pro změnu zase neztuhl do správné konzistence. Ach jo, a přitom to tak dobře začalo. No letos budeme s největší pravděpodobností bez vosích hnízd a bez medových trubiček, protože jestli krém neztuhne, budu ho podávat v misce a můžou si do něj rohlíčky máčet.
Když se daří, tak se daří ...........



kokosky



košíčky


náplň


a tady fáze zdobení


cukrář ze mně nikdy nebude


a tady detail ........... ale co, stejně se to hned sní ........



Přeji všem hodně úspěchů v pečení a zdobení vánočního cukrovíčka
Všechny zdravím vaše EvaLuna

2 komentáře:

  1. Jsi pilná hospodyňka:-)) A vždycky se taky všechno nepovede, tak si prostě budou ty rohlíčky máčet:-)))

    OdpovědětVymazat