Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 1. prosince 2013

A je tady začátek adventu

Nevím jak to máte vy, ale já mám pocit, že jsem se teprve před chvílí vrátila z letní dovolené. A už je tady první adventní neděle !!!! Včera jsem vyráběla adventní "věnce", které jsem letos pojala úplně jinak než v předcházejících letech. Vždycky jsem vyráběla opravdový kulatý věnec z jedle a thuje. Bohužel mi každý rok opadal poměrně brzy a tak jsem se letos rozhodla, že ho vyrobím z něčeho co  nepadá. V KIK jsem koupila sáček mechu a začala tvořit. Výsledky posuďte sami..............




........ zlato-červený, aby se mi hodil ke stromečku ........



...... bílé svíčky jsem koupila v IKEE a jsou super ..........



......... moji andělíčci  ..........



foto není moc kvalitní fotila jsem večer a výsledek bohužel nic moc



 letos mám vánoční růži poprvé umělou tak nemusím mít strach, že mi opadá moc brzy .........

Přeji vám všem krásnou první adventní neděli a všechny vás zdravím
EvaLuna


Žádné komentáře:

Okomentovat