Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 7. prosince 2013

Vánoční trhy v Plzni ..............

Každým rokem se u nás v Plzni  konají VÁNOČNÍ  TRHY. A tak jsme zašli podívat na vánoční stromek a nasát tu správnou předvánoční atmosféru. Ale moc dlouho jsme tam nakonec nevydrželi. Byla strašná zima.



Obdivovala jsem účinkující, ale nejvíc samozřejmě prodejce, kteří jsou celý den ve stáncích. Ze mně byl byl rampouch zcela výstavní. Tady ještě bez sněhu, který začal padat hned k večeru a padal a padal. Dnes ráno je u nás ale jen poprašek. Ledový vítr vše rozmetal.





Neměla jsem frajerka ani čepici ani rukavice a tady jsem už zcela vážně uvažovala o jejich koupi


 jmelí nemusím naštěstí kupovat, máme ho každý rok od kamaráda ....





........... pro dětičky ..........


....... a tohle je náš vánoční strom v Plzni .......

Přeji všem krásnou i když mrazivou sobotu před druhou adventní nedělí
všechny vás zdravím
EvaLuna

1 komentář:

  1. Pěkný výběr na stánkácjh:-) A strom pěkně zdobí náměstí:)
    Ajka

    OdpovědětVymazat