Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 2. listopadu 2013

Losos na medu

Volný víkend před námi a nabízí se otázka co budeme vařit. U nás to dnes byly filety z lososa. Nekupuji ho zase tak často, ale dostala jsem na něj chuť hlavně po tom, co jsem dostala úžasný recept od kamarádky.

Takže filety z lososa si pěkně omyjeme, osušíme, osolíme a trošku opepříme. Vložíme do pekáčku vyloženého pečícím papírem.  A teď to přijde. Pokapeme pěkně marinádou, kterou si připravíme takto:

2 lžíce rozpuštěného másla
2 lžíce medu
2 lžíce plnotučné hořčice

vše pěkně smícháme až se nám ingredience spojí v jednu hmotu
A lžící pěkně naneseme na jednotlivé porce. Posypeme trochou strouhanky a dáme do trouby na ca 20 minut. A to je vše.
Já jsem dnes podávala s bramborem. Jako přílohu jsem podávala zelný salát Coleslaw podle Kluků v akci.
Dělám ho dost často, protože je výborný, rychlý a hlavně zdravý !!!! A vitamínů v nadcházející zimě není nikdy dost.







Také jsem včera proletěla KIKEM a to bych nebyla já, abych tam hned něco nekoupila.



Vánoční růže mi pravidelně každý rok opadá ještě před Vánoci. A tak jsem to letos trochu pojistila a koupila umělou. Je k nerozeznání od pravé i když to na fotce tak úplně nevypadá. Měli v červené a bílé barvě. U mě vyhrála červená. A ještě jsem koupila sadu plechovek na vánoční cukroví. Mám pro ně slabost a když se naplní vánočním cukrovím je to i pěkný dárek.





A to je dnes ode mne vše. Přeji vám krásný zbytek soboty a já jdu háčkovat další polštářek, protože Vánoce se blíží mílovými kroky ......................

Všechny vás zdravím
EvaLuna

4 komentáře:

  1. Recept znám, ale s pangasem nebo filé - na lososa mi přijde, že je to skoro škoda dobrého masa... My milujem lososa jen na prudko na másle na pánvi a potřít koprem,... - geniální! A k tomu nezdravé gratinované brambory a nemá to chybu :-)
    Plechovky jsou úžasné - taky na nich ujíždím :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za tip, příště vyzkoušíme lososa podle tvého receptu

    OdpovědětVymazat
  3. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpovědětVymazat
  4. Wygląda bardzo aptyecznie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpovědětVymazat